Gamens Nostalgi
har medverkat på mässan!
Och vi kör lite "mäss priser"
i Shoppen ett tag!
Vi vill tacka alla som kom och besökte oss på mässan, hoppas att ni tyckte det var lika intressant och roligt som vi tyckte!
Och att ni är sugna på att komma tillbaka i höst då när nästa Retromässa går av stapeln, för det är vi...!
Vill ni veta när nästa mässa blir så kan ni Prenumerera på vårat nyhetsbrev så får ni ett mail när det är dax, och inte nog med det ni får också fri frakt när ni handlar för mer än 300 kr. i web Shopen ;--)
Det är gratis och man kan avsluta när man vill!